~fze & elly~ FotoPage

By: budak kecik

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]
Thursday, 27-Dec-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
hari iNi daLam keNangAn

aL-faTihaH uTK nenDa ku YAng TErSAyang.....

pagi 2 lebih kurang pukul 7 pagi......aku seperti biasa bersiap nak ke ofis bersama suami... sedang elok aku nak naik moto tetiba phone suamiku berbunyi... aku pandang suami..suami pandang aku... dlm hati jgan lah ada benda yg tak elok berlaku... ku tgk no abah yg naik... aku jawab...hati dah tak keruan... aku dgr suara mak...bunyi cam tenang je....takpa cakap byk...mak terus kata nenek dah takde...tanpa diundang air mata terus keluar...sayu hati aku...nenek dah pegi meninggalkan aku.....terus ku call angah maklumkan berita ini...

setiba dirumah mak...org dah ramai..alhamdulillah...
walaupun nenek bukan org tempat aku namun munkin kerana mak abah org kenal...
masa sampai pun org dah sembahyangkan jenazah..aku terlewat..namun aku redha..tak dapat tatap wajah nenek kali terakhir...takpelah..semuanye pun dah sempurna
namun aku terkilan sbb tak dpt mengiringi jenazah nenek ke perkuburan...aku dlm keadaan tidak mengizinkan..tak pelah biarlah suamiku aje yg pergi...

masih aku ingat kali terakhir aku berjumpa nenek semasa menyambut raya puasa...itulah kali terakhir aku menantap wajah nenek.....ah betapa aku rindu pada nenek...dan jugak atuk....

ya allah ko tempatkanlah mereka dikalangan org yang beriman...amin....


Sunday, 11-Nov-2007 10:49 Email | Share | | Bookmark
faiZaL kawin ..... sePupU hubby

 
 
 
View all 13 photos...



oPPssss...salah maaaaaaa....caMne ni paK menakan cIum tgn aNak Sedara....hahahahahhaha


Sunday, 14-Oct-2007 00:00 Email | Share | | Bookmark
Raaaaaaa....yAAAAAA

 
 
 
View all 14 photos...
kaLi ni raYa kat uMah aku...segaMat.... alhamduLiLLah..seMua adik2 ada saMa...
dan sePerti biasa thn nI..aKu tetap..beRdua...uhhhhkkkkk...





Monday, 29-Jan-2007 02:51 Email | Share | | Bookmark
alhamdulillah.....~~~~~~

seMalam...28hb 1 2007 ..geNap..uSIa perkahwinan Ku..1 thn..
waaaaAAAAAA..br SaTu taHun..masih baRu..laGi..

maSiH..jauH perJalaNan hiDup kaMi...
kePada abg....

terIma kaSih..keraNa sUdi..menJadikan Syg suri hiDup aBg..
teRima Kasih... keRana memBeri Kasih Sayang Kepada Syg..

insYaallah syg berUsaha Menjadi isteri Yg solehah..dan akan Menyayangi aBg hingga akHir Hidup ini...
syg Harap aBg dPt membimbing syg sama Ada hal Dunia Dan AKhirat...

dan Doa sYg seMoga ikatan perNikahan Kite ini...diberkaTi...diRahmati...seMoga berkekAlan..AMINNNNNNNNN


Friday, 26-Jan-2007 09:17 Email | Share | | Bookmark
huhuuuuuuuu....



[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net